четвер, 5 березня 2015 р.
модуль 4. Рефлексія.
Мій ентузіазм трохи "загальмував", "думки розбіглись" під час роботи над модулем 4. Але я вчасно змогла "зібрати думки" і я змогла створити організаційну діаграму, презентацію вчителя в такому вигляді, в якому я їх бачу на даний момент(можливо це не остаточний варіант і я щось зміню)
модуль 3. Рефлексія.
В цьому модулі ми обговорювали в групах свої ідеї щодо створення власних проектів. На мою думку, це було дуже вдало, оскільки я переконалася в правильності власних думок і це надало натхнення працювати далі.
вівторок, 3 березня 2015 р.
Модуль 2. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів:
1. при роботі над проектом є можливість залучення до роботи дітей з низьким та середнім рівнем навчальних досягнень, давши їм посильні завдання (створення ситуації успіху для кожного)
2. поєднання та застосування знань з різних предметів, що дає учням можливість побачити практичне застосування того, чому ми їх навчаємо.
1. при роботі над проектом є можливість залучення до роботи дітей з низьким та середнім рівнем навчальних досягнень, давши їм посильні завдання (створення ситуації успіху для кожного)
2. поєднання та застосування знань з різних предметів, що дає учням можливість побачити практичне застосування того, чому ми їх навчаємо.
Модуль 1. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені переглянути методи і прийоми педагогічної діяльності та способи урізноманітнення роботи.
Підписатися на:
Дописи (Atom)